Když se něco po…

Úvod Fóra FAQ Když se něco po…

Štítky: ,

Zvolené téma neobsahuje zatím žádnou odpověď. Do diskuze (1 účastník) se naposledy zapojil uživatel  gotway.cz a poslední změna je stará 9 let, 2 měsíce.

Aktuálně je na stránce zobrazen 1 příspěvek (z celkem 1)
  • Autor
    Příspěvky
  • #220

    gotway.cz
    Správce

    Rozsah záruky
    Dodavatel poskytuje záruku v této struktuře:

    • 1 měsíc na spotřební části jako je pneumatika, duše a plastové tělo
    • 6 měsíců na baterie
    • 2 roky na všechny ostatní části

    Proces reklamace
    Vyplníte reklamační formulář v AJ (pokud by byl problém s jazykem, obrátíte se na info@gotway.cz a my vám pomůžeme) a zašlete mailem dodavateli. Po potvrzení přijetí reklamace dodavatelem, zašlete zboží vč. vytištěného formuláře na adresu opravny v Německu uvedené na formuláři. Doporučujeme použít originální krabici, cena přepravy s využitím DPD (http://www.dpd.com/cz) vyjde na cca 450 CZK (v případě Monstru více). V případě uznané reklamace neplatíte zaslání opraveného zboží zpět k vám.

    Pozn. Proces jsme zkoušeli a celá akce trvala 10-14 dní, oprava proběhla bez problémů a kolečko vesele funguje.

    Pozáruční oprava
    Adresa opravny bude stejná jako u reklamace, jen bude třeba uhradit cenu opravy (běžná oprava cca 50 EUR) a dopravy zpět.

    • This topic was modified 9 let, 2 měsíce by  gotway.cz.
    • This topic was modified 9 let by  Milos.
    • This topic was modified 9 let by  Milos.
    • This topic was modified 9 let by  Milos.
    • This topic was modified 6 let, 8 měsíců by  gotway.cz.
    • This topic was modified 5 let, 6 měsíců by  gotway.cz.
Aktuálně je na stránce zobrazen 1 příspěvek (z celkem 1)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.